Monday 14 November 2016

THE FIRST ONE

Moi! Mun nimi on Emilia ja oon vuonna 2001 syntynyt tyttö Kanta-Hämeestä. Tein tän blogin kirjotellakseni ihan tavallisesta arjesta ja myös edessä häämöttävästä vaihtovuodesta. Oon siis lähdössä vaihto-oppilaaksi Irlantiin elokuussa 2017. Ajattelin, että tän blogin avulla mun kaverit, sukulaiset ja muut mahdollisesti kiinnostuneet voisivat lukea mun vaihtoprosessista ja ihan normaalista elämästä.
Käyn tällä hetkellä yhdeksättä luokkaa ja asun kotona mun vanhempien ja kolmen pikkuveljen kanssa. Meillä on myös kaksi rottaa ja kissaa, jotka on mulle kaikki tosi tärkeitä. Meidän perhe on aina ollut tiivis ja oon tosi onnekas sen suhteen, että voin kertoa mun vanhemmille lähes kaiken.


Vapaa-ajalla tykkään piirtää, lukea tai kirjottaa. Joskus saatan myös viettää aikaa kavereiden kanssa ja varsinkin nyt isoskoulutuksen aikoihin mulla on suht paljon tekemistä viikonloppuisin ja viikolla. Tykkään myös tosi paljon katsella erilaisia sarjoja, ja mun lempisarjat tällä hetkellä on ehdottomasti BBC Sherlock ja Glee.

Tykkään myös matkustelusta ja vieraista kulttuureista tosi paljon, ja se on varmaan syy miksi mä lähden vaihtoon. Aion kertoa mun tulevasta vuodesta ja siitä, mitä hakuprosessissa on tähän mennessä tapahtunut, jossain toisessa postauksessa, joten ei siitä sen enempää toistaiseksi.

Hyvää yötä!

No comments:

Post a Comment