Saturday 4 February 2017

HERE COMES THE SUN

En oo nyt hetkeen taas kirjotellut ja siitä ei voi syyttää muuta kuin mun omaa saamattomuutta ja ehkä vähän ideoiden puutetta. Jotenkin saan inspiraatiota postata aina silloin, kun pitäisi tehdä jotakin muuta - kuten nyt pitäisi lukea kirjaa äikän päättötyöhön tai tehdä tehtäviä englannin yksilöllisestä työskentelystä. Mun pitäisi kumpikin palauttaa ensi viikolla, mieluiten ennen keskiviikkoa. Keskiviikkona lähden Puolaan, ja ootan sitä tosi paljon. Ainoastaan ne koulujutut pitäisi saada tehtyä.

Olin viime viikonloppuna isoskoulutusleirillä ja mulla oli (yllättäen) taas kerran tosi kivaa. Meidän porukka on tosi kiva ja siellä uskaltaa heittäytyä esimerkiksi iltaohjelmassa ihan kunnolla, kun ei tarvitse pelätä mitä muut ajattelee. Käytiin siis tosiaan ihan perus juttuja siitä, mitä isoset tekee leireillä, saatiin vihkosia joissa oli eri leikkejä ja sketsejä ja suunniteltiin omat iltaohjelmat ryhmissä.

Ruoka siellä leirillä oli tosi hyvää, kuten se nyt on yleensä aina leireillä. Yhdellä Elisalla oli synttärit lauantaina, joten saatiin sen kunniaksi kakkua lounaalla. Olin samassa huoneessa mun kavereiden Jonnan, Anjan ja Marikan kanssa ja onneksi kukaan ei ollut kovin äänekäs ja sai ihan hyvin nukuttua. Oli kuitenkin kiva jutella illalla, esimerkiksi Anja kerto sen pitämästä unipäiväkirjasta ja sitä oli mun mielestä tosi mielenkiintoista kuunnella. Olisi kiva itsekin kirjoittaa, mutta en varmaan muistaisi joka aamu ja se idea saattaisi mennä vähän siinä.

Toivon, että mä pääsen jollekin leirille isoseksi, ja jos en rippileirille niin sitten lastenleirille. Oon ollut aiemmin partiossa ja sielläkin mun lempijuttuja oli leirit. Vaikka esimerkiksi tollasissa viikonlopun pitusissa ei kauheasti mitään ehdi tekemään, siinä kuitenkin ryhmäytyy kerta toisensa jälkeen enemmän ja enemmän vaikka olisikin ollut samassa porukassa. Ja iltaohjelmat sen kun paranee.

Seuraava postaus koskeekin varmaan sitä mun Puolan matkaa, toivon että saan sen tehtyä viimeistään kahden viikon kuluttua.

Ai niin ja sain vuoden alussa sähköpostia AFS:ltä ja siinä samalla mun alustavat lähtöpäivät. Tuntuu oudolta saada ne niin ajoissa, vaikkeivät ne täysin varmoja vielä olekaan. Odotin niitä kuitenkin paljon myöhemmin.
Lähden Irlantiin siis 24.-27.8. Vähän ikävää, kun mun synttärit on siinä välissä (25.8), mutta pitää toivoa että saan siitä huolimatta pidettyä jonkinlaiset juhlat mun kavereille. Ehkä yhdistettyinä läksiäisiin? En tiedä vielä yhtään.

Kiitos kun luitte ja toivottavasti tykkäsitte!

No comments:

Post a Comment