Friday 25 August 2017

HUOMENNA

Huomenna on siis mun lähtöpäivä. Kello on nyt 23.35, ja mun pitäis herätä reilu kolmen tunnin päästä. Olo on aika epärealistinen - ei tunnu, että oon lähössä mutta on sitä ensimmäiset itkutkin jo ehditty itkeä.  Toisaalta mulla on sellanen olo etten halua lähteä, etten halua jättää mun perhettä ja kavereita ja kissoja ja rottia ja läheisiä mutta tiiän että katuisin jos en lähtisi. Oon myös tosi innoissani vaikka mua tietenkin pelottaa.

Huomenna mun lento lähtee siis Helsinki-Vantaan lentokentältä kello 08:00, ja mulla on välilasku Lontoossa, jossa vietän kahden muun suomalaisen kanssa noin viisi tuntia. Irlannissa oon kello kolmelta paikallista aikaa. Toiki valvominen hirvittää jo niin voin vaan kuvitella millasta on niillä vaihtareilla jotka menee monenkin aikavyöhykkeen päähän :D

Tää oli kuitenkin vaan tämmönen nopee fiilispostaus, seuraavan kerran päivittelenkin sitten Irlannissa!


5 comments:

  1. Moikka! Halusin tulla kertomaan, että mainitsin blogisi uusimmassa postauksessani täällä:
    http://fiiaelina.blogspot.fi/2017/08/au-pair-vaihto-ja-ulkomaillaopiskelublo.html

    Käy kurkkaamassa ja jos et halua, että blogisi tuolta löytyy niin kerro siitäkin mulle ja korjataan asia! :)

    ReplyDelete
  2. Hei Emilia, löysin blogisi juuri Fiian kautta, tervetuloa Irlantiin! Clare on kaunis maakunta.
    Olen asunut täällä itäranikolla, Wicklowissa, yli 30 vuotta ja olen juuri paluumuuttamassa Kanta-Hämeeseen, kotikaupunkiini Hämeenlinnaan. Ajattelin kertoa, että kantsii liittyä Facebook-ryhmään nimeltä Suomalaiset Irlannissa. Sieltä saat vinkkejä ja tukea ja voit etsiä seuraa, jos kaipaat äidinkielellä puhumista. Irlannissa on paljon suomalaisia nuoria!
    Olen ollut töissä yläkouluissa ja omat tyttäreni kävivät samanlaista katolista tyttökoulua kuin omasi, joten jos tulee kysyttävää (tai haluat vain tuulettaa), ota yhteyttä, autan mielelläni.
    Ihanasta ja ärsyttävästä Irlannista voit lukea blogistani, laitan linkin kohta, kunhan saan sen kopioitua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi ja kiitos vinkeistä (ja kommentista)!! Pitää käydä kurkkaamassa sun blogi ja toi facebook-ryhmä :)

      Delete
  3. http://kulttuurikorppikotka.blogspot.ie/
    Siinä blogiosoitteeni.

    ReplyDelete